Gran Canaria, Playa del Ingles juli 2006

Reis verslag onderaan

Reis verslag

Op zondag 16 en maandag 17 juli moest Dov draaien in Gran Canaria in discotheek ZigZags, dit was weer een mooie gelegenhuid om er een mini vakantie van te maken. Zondag middag om een uur of 3 vertrokken we naar Schiphol, voor een 4,5 uur durende vlucht naar Playa del Ingles.

Mijn moppie was zo slim om de waarschuwing in zijn telefoon om 5 uur te zetten, wat betekende, dat we om 3 uur ongeveer moesten inchecken (althans dat dachten we) Toen we dat wilden doen, werd ons verteld dat we pas om 7 uur zouden vliegen. Toen kwamen we er dus achter, dat we dus om 5 uur in hadden moeten inchecken en dus niet om 3 uur :-) Nou zijn daar genoeg winkeltjes, dus we hebben ons prima vermaakt! We konden ook nog even lekker Sushi eten. hmmmmm

Toen we uiteindelijk zover waren om te boarden, bleek dat er een automatische piloot stuk was, die ze nog even moesten maken... en hadden we een uur vertraging, maar dat mocht de pret niet drukken.

Toen we aankwamen werden we opgehaald door Juan en naar het Hotel Dunas gebracht. Erg mooi en lekker ruim en koel. Even opfrissen en met Marcel naar Zigzags, waar Dov moest draaien. Heel erg leuk publiek en flink druk. Ook erg gezellig dat Malou en Erix er ook waren.

De volgende dag lekker uitgeslapen en daarna een hapje ontbeten bij het zwembad. Om 3 uur hadden we een meet and greet met Juan, Marcel en Suzanbij Restaurant Roma. Super lekker eten daar en erg gezellig. Die avond gingen we daar ook weer dineren en daarna even opfrissen en weer naar de ZigZags. Ik besloot dat ik lekker in het hotel bleef om mijn boekje te lezen en een beetje op tijd naar bed te gaan. Dov had een super nacht gehad, erg druk en gezellig.

S'middags weer een meet en greet bij Roma en s'avonds weer lekker dineren daar. Omdat Juan alles zo super voor ons had geregeld en een erg leuke man is, bood Dov aan om dinsdag avond ook te draaien als dank voor alles. Dit werd zeer gewaardeerd.

Woensdag kwam G-Spot aan om te draaien die avond. Omdat alles zo lekker en gezellig was zijn we weer bij Roma gaan eten met z'n allen. S'avonds zijn we weer naar ZigZags gegaan, even voor de lol. Was gezellig, kom ik daar toch nog een collega van me tegen :-)

De rest van de dagen hebben we voornamelijk bij het zwembad gelegen en geluierd. heerlijk. We hebben als extraatje ook nog een dagje een oranje beatle te leen gekregen van Juan, zodat we het eiland even konden verkennen. We zijn naar Las Palomas gereden om even te winkelen. Was veel minder mooi dan Playa del Ingles, maar wel leuk.

Vrijdag moest Dov s'morgens vroeg naar Blanes vliegen om daar te draaien en bleef ik achter met Marcel, Suzan, Lara en Juan. Lekker bij het zwembad hangen en luieren. lekker relaxed. Zaterdag heb ik Maloutje en Erix gebeld en hebben we met zijn allen bij het zwembad van het zonnetje genoten. Was erg gezellig. Om 5 uur zijn we naar een restaurantje gereden in Maspalomas, heerlijk gegeten wederom. Thanx Malou! Was een super restaurantje! :-)

Vervolgens zijn Lara en ik snel in andere kleren gedoken om op weg te gaan naar het vliegveld. Het zat er weer op. Voor zover ik wist zou ik met Martinair vliegen om 21.30 uur, maar toen ik daar aankwam bleek ik niet op de lijst te staan. Na heen en weer gebel, kwam ik erachter dat ik een vlucht eerder had moeten hebben, maar die was al weg. Nieuw ticket kopen dus en dat lukte gelukkig.

Samen met Lara lekker shoppen op het vliegveld, vervolgens ben ik in het vliegtuig in slaap gevallen... zzzzzz

In Nederland stond Patrick voor me klaar op Schiphol, die me veilig mee naar huis nam. Lekker in mijn eigen bedje. Zondag middag om half 4 even mijn moppie opgehaald op Schiphol. En toen BBQ!!! We hadden nog niet genoeg gegeten :-)

Op naar de volgende vakantie..